Semester!

Semester planering i full gång.

Igår blev Skara sommarland bokat och klart.
Den 16-18 juli så befinner vi oss där.
Vi bokade en stuga inkl entre till parken dessa dagar.
Tror Oliver kommer få det super roligt där, då det är så barn anpassat.
Med oss så följer min syster Angelica och Coffa med.

Sedan planerar vi att åka vidare till Tyskland/hansapark.
Svårt att förstå deras språk bara ,så vet inte hur jag ska kolla upp boende.
Men ska kika lite på sembo bland annat.

Efter denna färd så åker min syster och Coffa hem.
Men vi stannar för att åka vidare mot Paris/disneyland och sedan mot Spanien?
Ja det återstår att se, men vi vill vara borta ett tag iaf :-)

Sedan blir det väl en sväng till furuvik nästa månad skulle jag tro,
får kika upp en dag med bra väder så får man passa på då :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0