2 veckor fram i tiden!

Och jag orkar verkligen inte mer!!
Som jag redan klagat massor om innan så mår jag så oerhört dåligt så att jag bara vill gå under jorden.
Vet att jag får något fint för detta lidande , men innan jag blev gravid med 2.an så var detta något som jag gruvade mig jätte mycket för.
I och med att jag mådde såhär med Oliver i 9 månader, så vågade jag inte riktigt bli gravid igen.
Var lite av en mardröm för mig att gå igenom samma sak igen.
Men trodde att det kanske skulle bli annorlunda denna gång?
Och ja det vart det , det vart ännu VÄRRE , kan det ens bli värre? Tydligen.
Förlossningen var kämpig och jobbig, 36 tim. MEN inte ens det kändes lika hemskt som detta.
Något är ju positivt, det är ju att en förlossning inte känns som något, trots dygn utav smärta, då vet jag iaf att jag kanske får må bra efteråt iaf.

Ja som ni kanske redan vet så blev vi framflyttade 12 dagar i tiden.
Alltså från 27 Sep till 9 Okt. :(
Och innan vi gick in så sa jag till Joel att det var det värsta som skulle kunna hända, förutom att barnet nu skulle må dåligt såklart.
Och tjii fick jag!
Men bebisen mådde ju bra iaf och det är ju huvudsaken <3
Så den 20 Maj får vi komma tillbaka på ett nytt ultraljud , då det vart lite tidigt med v 18.


Ja men tur iaf att vi väntar på en tid då pappan är hemma mycket och vi kanske får sola och bada mycket !
Då kanske tiden springer iväg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0