Spelar ingen roll!

Jag vet hur många som har mitt användarnamn och lösen, men ändå är det fler som kan kolla min blogg?
Så det spelar nog ingen roll om den är skyddad eller inte!
Nu testar jag utan ett tag för att fundera hur jag ska göra.
Men behåll uppgifterna, för rätt som det är så kan jag ha ändrat mig;)





Idag är dagen kommen, Joel åker bort i 8 nätter!
Han kommer ha det super i Las Vegas.
Och det är han verkligen värd.
Men hade varit skönare ifall han åkte iväg när jag mått bra.
För nu är jag rädd att Oliver hamnar totalt i sticket.
Men jag ska verkligen försöka vara en bra mamma trots detta hemska illamående.
Försöka hitta på så mycket som möjligt.

Dagis barnen och dagmamman är bortresta kommande vecka, så där kan han inte leka av sig i veckan.
Så jag ska försöka ta mig i kragen och åka till himlabadet, någon som är sugen?:-)
Och sedan gå på bio med Theo och Karla.
Ta en tripp till Stockholm, dock fram och tillbaka , kommer inte klara av att bo på hotell, måste ha nära,nära till köket , så hämtar mina föräldrar på Onsdag bara, Oliver ska få leka med sin faster denna dag :-)

Kommer bli super tror jag!

Här har ni en bild på magen :-)


Kommentarer
Postat av: Jennie & Grodan

Jag har nämnt i bloggen fått massa olika reaktioner på att ta tabletter då man är gravid. Men dom är gjorda för gravida, inga studier säger att barnet blir påverkat av Lergigan Comp. Jag fick nya utskrivna igår efter att knaprat dom dagligen i 1 månad nu. Det är STOR skillnad! Jag mår som en gudinna på dom :) Pigg, glad & slipper hulka mig igenom dagarna, är t.om jätte sugen på mat. När jag testade att vara utan i måndags, så låg jag däckad, precis som jag gjorde för 1 månad sedan utan tabletter. Började hulka för minsta lilla, ville inte äta nånting & sov heeeeeela dagen. Så jag klarar mig inte utan tabletterna, dom är underbara. Illamåendet släpper verkligen & man blir pigg & glad.



Prova en tablett imorronbitti

2011-03-25 @ 21:24:49
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/
Postat av: Emma S

Men grattis! va kul :)

2011-03-26 @ 12:16:08
URL: http://endaghosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0