Inskrivning!

Ja idag fick vi skriva in oss.
Och det gick kanon, men dom tog 7 rör ur armen? Inte kommer jag ihåg att man gjorde det år 2008 iaf.
Nu gör man det tydligen 2 gånger under graviditeten och stick i fingret tar dom inte lika ofta.

Alla prover visade bara bra svar, men jag är super yr?
Bra att dom var bra såklart, men jag fattar inte.
Kan stå upp i några min sedan börjar jag svettas och efter det så måste jag sätta mig fort.

Är nu i v.14 och min mage växer, mitt illamående är dock värre?
Och jag är täppt i näsan hela tiden.
Måste kliva upp VARJE natt och kissa :( Vilket innebär att jag mår illa också när jag kliver upp typ 2 på natten.
Sedan kliver jag alltid upp 6-7 på morgonen för då är det kört.

Gråter mig igenom kvällarna , tänk vad vi tjejer ska utstå?
Men man får ta det som det är, det går ju förhoppningsvis över om 5 mån och då får vi något fint för det.
Den 6/5 så är det ultraljud också.
Denna gång kommer vi inte ta reda på könet.
Nu får det bli en hemlighet ! :-)

Och imorgon åker Joel till Usa och jag blir här med Oliver.
Gruvar mig något så otroligt mycket nu när jag mår såhär dåligt.
Oliver hamnar i sticket.
Och mina föräldrar är i Thailand och min stora syster i Usa.
Ingen bra tajming med andra ord.

Någon som vill umgås med oss under helgen, veckan får GÄRNA göra det ! :-) Så jag får tänka på annat och Oliver får röra lite på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0