Advokat och möte!=Nervös.

Jag jobbade ju åt ett företag som heter net 1 innan jag jobbade för bredbandsbolaget.
Detta företag sparkade mig för att jag hade barn.
När Oliver blir sjuk så säljer jag inget, ( konstigt va?)
Det var så dom resonerade, att dom inte skulle anställa fler med barn.

Detta gjorde mig förbannad så jag kontaktade facket direkt.
och idag kl 10.00 så ska vi ha ett möte med företaget plus advokater.
Är jag nervös? Ja:(
Vet att det inte kommer leda någonstans säkert, men jag vill ändå reda ut detta.

Jag ångrar mig så grymt mycket att jag inte spelade in samtalet med chefen.
Men vem tänker på det?

Nu hoppas jag på det bästa iaf.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, vilket svinigt sätt!!

Trodde det var 2010 - talet nu, du har alla rätt på din sida men förstår att du är nervös.

Dessbättre gissar jag att det är de som är ännu nervösare... LYCKA TILL!!

2011-03-04 @ 08:39:34
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0