Teamchef!

Vart arbetslös 24 Dec.
Inskriven på arbetsförmedlingen 28 Dec.
Min handläggare satt upp mitt första möte den 20 Jan, han sa då att han inte trodde att han skulle få se mig på det mötet.
Han trodde att jag skulle ha ett jobb innan dess, då jag hade så mycket erfarenhet.

Jag har suttit och sökt jobb som jag verkligen skulle vilja ha denna gång.
Jobb jag inte trodde jag skulle kunna få.
Innan jul fick jag komma på intervju för en chefstjänst på gunter i stan, vart jätte förvånad att dom ens ringde.
Och är stolt att jag fick komma på intervjun.

Under denna arbetslösa tid så har jag varit aktivt sökande , myst med Oliver och jobbat med event.

I Januari så får jag ett samtal ifrån bredbandsbolaget.
Vart jätte förvånad, hon frågade om jag ville komma på en intervju för en heltidstjänst som teamchef för norrland.
Och i tisdags träffades vi, kändes jätte nervöst då jag visste att det var en eftertraktad tjänst plus att jag kom lite sent pga. omständigheter.
Trodde ALDRIG att jag skulle få tjänsten.
Direkt efter detta så fick jag komma på en intervju som butikssäljare i birsta city åt telenor.

Jag har hållt min telefon vid min sida hela dagarna.

Igår så ringde bredbandsbolaget och berättade att jag fått tjänsten :-D
Jag frågade om hon skämtade!!
Nu har jag ett heltids jobb som chef och det känns underbart.
Ser verkligen fram emot att få börja.
31/1 kommer jag få stå på egna ben och ta hand om personalen m.m.

Nu är det bara hus som fattas =)

Barn, hund och 2 heltidstjänster.

Och jag är ALLTID ledig fre-sön varje vecka. Men får ändå en heltidslön...! Det är absolut inte dåligt.

Nu slipper jag gå på mitt första möte på arbetsförmedlingen också ! Wiiii



Kommentarer
Postat av: KIKKI

men jäklar, grattis :D vad kul!

2011-01-14 @ 17:16:39
URL: http://kikkiiii.bloggplatsen.se
Postat av: Lina Holmbom

Gud va roligt! Grattis =D

2011-01-14 @ 18:09:48
URL: http://blog.skrotpilot.se
Postat av: karla

stolt över dig =) stort grattis!!!!<3

2011-01-14 @ 19:37:34
Postat av: Lina Holmbom

Det går framåt=) Innertaket är färdigspikat så nu är det väggarna som ska dit + att elen ska dras förstås. så det närmar sig det roliga med att få måla och tapetsera =)

Vi måste ju träffas något! Har ju inte träffat dig sen bröllopet =)

2011-01-14 @ 20:55:20
URL: http://blog.skrotpilot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0