Stockholm här kommer jag :-)

Kommer bli spännande att få gå på denna chefs utbildning.
Och få träffa alla mina blivande kollegor ! :-)
Känns verkligen jätte bra.

Skulle börja åka kl 05.00 senast imorgon bitti, kände att jag aldrig kommer orka gå på
utbildningen 09.33-16.00 imorgon då.
Så jag tog och bokade hotell på egen hand för denna natt.
Sedan så har vi fått ett annat hotell bokat från och med tors-fre utav bredbandsbolaget.

Joel följer också med och passar på att besöka hans gamla arbetskollegor m.m.
Sedan tänkte vi passa på att vara lite ensama och gå ut och äta något gott och bara ta hand om varandra.

Och Oliver ska vara hos mormor och morfar.
Dom hade köpt hem lite mamma mu filmer m.m. till honom.
Han älskar verkligen (bajnpjogjam)... och speciellt (bläebläe) ( i drömmarnas trädgård ) , pingu och mamma mu.
Dock så brukar han bli bortskämd med (gjass) och det tycker inte mamma och pappa om.
Men men... Han får det ju bra iaf :-)

Nej bäst man packar och städar innan man ska åka iväg.


Kommentarer
Postat av: karla

vad fin du är!

2011-01-19 @ 15:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0