År 2005!

År 2005 var ett väldigt bra år.
Detta år träffade jag min älskade man Joel, världens bästa man, vän och pappa.
Mycket har hänt sedan vi träffades.

Joel bodde i Stockholm när vi träffades, vilket ledde till distansförhållande.
Men Joel kom till mig nästan varje helg.
Och vi åkte på semester tillsammans.
Sedan tog jag min bil och besökte honom också.
Efter 6 månader så skaffade vi ( Thea ) våran hund.
Och efter 9 månader så lämnade Joel allt i Stockholm, jobb, vänner och boende .
För att flytta hit till mig i Sundsvall.

Han flyttade in till mig i johannedal, där vi inte bodde så länge innan vi sålde den och flyttade till en 2:a i stan.
Joel var inte arbetslös länge innan hans gamla jobb i Stockholm ringde och ville ha honom som stations chef på europcar i birsta.

Jag jobbade heltid på rentav.

Efter vi bott inne i stan ett tag ( några månader ) så kände vi inte alls att det var något för oss.
Vi bestämde oss för at köpa en radhuslägenhet i Granloholm.
Det fick bli en 2:a på Strömstadsvägen med stor uteplats på baksidan.
Där trivdes vi super bra.

År 2007 den 14 Feb så förlovade vi oss.


April år 2008 så fick vi besked om att vi skulle bli föräldrar i Dec.
Ett glädje besked för oss båda.

Vi bestämde oss då för att flytta till större boende.
Och den 5 Dec 08 så flyttade vi till Malmövägen, en 3:a i två plan på lite över 90 kvm.

Den 18 Dec 08 så kom våran älskade son Oliver.

År 2009 var ett väldigt händelserikt år, det hände något nytt nästan varje dag med Oliver.
Det vart mycket resor.
Ullared, Skara, Öland, Rhodos m.m.

Och vi pratade om att gifta oss!!

Den drömmen gick i uppfyllelse den 31 Juli år 2010.
Denna dag kommer jag aldrig glömma.


Jag är lyckligt lottad!!
Och jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går.
Sedan att vi fick världens underbaraste son är helt underbart.


Nu är vi inne på år 2011.
Jag önskar mig ett bra jobb , ett hus kanske ? ;)
Sedan blir det mer resor ! Som jag längtar :-)







Kommentarer
Postat av: karla

vackra bilder..glad för eran skull!!!

2011-01-10 @ 18:23:19
Postat av: Erika

Ja, ni har verkligen hunnit med mycket pa dom 5 aren!! :D

2011-01-11 @ 00:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0