Tjejresa 18 Mars :-)

Jag LÄNGTAR :-)

Erika och jag ska ta vårat pick och pack för att åka på en riktig shoppingresa till Ullared.
Vi har bokat fre-sön från den 18 Mars.
Hoppas tiden går snabbt nu.

Härligt att få komma bort lite , vi ska bo i stuga på ullareds camping.

Då blir det många,många timmar inne på shoppingcentret ;-)

Det jag är mest intresserad utav att kolla nu är inredningssaker, nu när vi målat om och fått det ljust och fint här hemma.
Sedan vårkläder/sommarkläder såklart !

Ska verkligen bli super roligt.

Senast jag var där var i Nov, och då började den där parasiten bryta ut så jag kunde inte äta, hade huvudvärk,illamående , kallsvettningar m.m. Vilket gjorde hela resan jobbig ist :/

Så nu ser jag fram emot detta ! :-)





39 dagar kvar!!

Kommentarer
Postat av: erika

wwweeiii jag langtar!!!

2011-02-07 @ 22:18:42
Postat av: lina holmbom

Skulle faktiskt också vilja åka dit =) Har aldrig varit där ;) Är det så billigt som dom säger? =)

2011-02-10 @ 07:34:10
URL: http://blog.skrotpilot.se
Postat av: lina holmbom

=) Jag ska kolla om jag jobbar annars följer jag gärna med! =D

2011-02-10 @ 09:17:47
URL: http://blog.skrotpilot.se
Postat av: lina holmbom

hej! jag kan tyvär inte följa med då jag jobbar hela den helgen :( Men vi kan väl träffas på stan någon dag och ta en fika ? =)

2011-02-14 @ 06:14:50
URL: http://blog.skrotpilot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0