Söker du jobb?

Jag skulle vilja ha en Sundsvalls bo till mitt team.

Någon som är duktig på att prata, positiv och glad, kan sälja och har lite erfarenhet sedan innan.
Körkort vore toppen, då det kan förekomma sjukdom eller dyligt för mig.

Arbetstider ca. 15.30-20.30. Resor förekommer och hotellövernattningar.
Fast lön + traktamente + 100:- per körtimme.

Vi håller i öppna hus i sammarbete med föreningar, vi håller till i deras lokaler, bjuder på fika och har information för dom boende samt hjälper dom med våra lösningar.

Vi har ej några säljkrav.

Är du intresserad så maila mig på [email protected]
Skriv lite om dig och varför du skulle passa för detta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0