Dag 20 – Den här månaden

Dag 20 – Den här månaden


Denna månad så har jag jobbat för mitt nya jobb som teamleader åt bredbandsbolaget.

Jag har fått ansvar över en säljare ifrån Umeå ( Daniel ).

Våran övervåning är klar , vi anlitade sandå måleri för att fixa allt.
Känns jätte skönt att äntligen fått det fixat.

Jag har bokat en resa till Ullared med Erika den 18 Mars.
Börjar närma sig :-)

Den 16 Feb så fick jag ett tråkigt besked.
Vårat projekt med bredbandsbolaget slutar den 16 Mars.
Vart anställd till att börja med 1 år men vart betydligt kortare än så för alla i projektet.
Dom ska börja med dörr försäljning , vilket jag tackade NEJ till direkt.
Så nu är det bara att börja om på ruta 1 igen.
Men det har varit roligt den tid vi fått jobba.
Så nu är det bara 3 veckor kvar ! :/
Och att ge beskedet till Daniel som jobbat kortare tid , var mindre roligt.
Men men vad gör man..!

Så nu måste jag strula med denna a-kassa igen.
Ser inte fram emot detta.


Annars så har det inte hänt så jätte mycket.
Min månad i korta drag!


 Min firma bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0