Klump i magen!

Det är en tjej på jobbet som har bestämt sig för att ( dig ska jag inte tycka om )
utav någon konstig anledning.

Jag har jobbat sedan vi byggde butiken och denna tjej har ej jobbat lika länge.
Men ändå ska hon lära upp mig vad som är fel hela tiden.
Vad jag än gör så är precis ALLT fel fel fel........
Så less på att höra henne så det finns inte.
Jag får inte ens gå på toa utan att hon blir sur.
Så fort jag lämnar kassan ( där jag ALLTID står, för hon vägrar ) så glor hon efter mig.
Min kassaledare sa till henne för några månader sedan och då pratade hon inte med mig
på många månader, vilket var väldigt skönt.
Men nu har hon börjat igen.
Jag trodde att det kanske skulle bli bättre men det blev det icke.
Tror inte det kan bli det heller.
Hon har helt enkelt bestämt sig för att inte tycka om mig.
Ska man behöva ha det såhär?
Jag tycker inte alls om att gå till jobbet pga. henne.
Igår gick jag hem 10 min tidigare för att slippa henne och då vart hon ju sur såklart.
( jag fick godkänande att gå tidigare utav kassaledaren ).
Varför är man anställd i kassan om man inte ens vill stå där?
För mig är det bra att få gå ut lite som har sådana problem med ryggen.
Men det får jag ju såklart inte.

Åhhhhh är sååååå lesssssss.
Har en klump i magen, vill inte tillbaka............
Ge mig ett nytt jobb!!!


:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0