Tyskland + sjuk Oliver :/

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen.
Vi åkte nämligen till Tyskland i Torsdags runt 23.30.
Oliver sov hos sin Farmor och Thea hemma hos min stora syster.
Jag började körningen mot Tyskland och klarade att köra till Uppsala där jag sedan vart trött.
Joel fick ta över runt 03.00 och körde sedan fram till 06.30 medans jag sov.
Sedan var det min tur igen.
Och såhär höll vi på i 240 mil.
Konstant körning och trötta var vi kan jag lova.
Tur att vi turades om att köra.
Sedan vart det 4 båt resor och jag som är så avskräckt sedan vi åkte båt i Grekland och det blev storm på havet.
Men det gick över förväntan, båtarna är ju så mycket större så man känner det inte på samma sätt.
Vi var iaf framme i Tyskland runt 16.00 och då åkte vi vidare till Burg och handlade .
Sedan åkte vi vidare mot Sverige igen runt 19.00.

Vi hade inte sovit mer än 2- 3 tim var, vi åt första gången kl 11.30 på båten.
Och nästa gång vi åt var i Danmark påväg hem kl 22.30.

Trötta som tusan och hungriga.
Men det gick kanon bra iaf.
Vi var i Helsingborg igen kl.23.45.
Och i Sundsvall kl. 17.00 igår eftermiddag.

Hade saknat Oliver massor .
Dock så hade han blivit sjuk i Fredags :/
Inte alls roligt.
Han hostar såååå mycket och har såna besvär nu med astman.
Näsan rinner hela tiden.
Och mat vill han absolut inte äta :-(
Man blir så förtvivlad.

Nu sover lilleman iaf.
Joel är ute och jämnar till våran uteplats och jag sitter och tar det lugnt.
Vi har ännu inte bokat våran resa och dit vi ville åka så hade resorna givetvis tagit slut idag.
Satt och kikade efter andra alltenativ och hittade några men med avresa imorgon.
Och då vill jag inte åka, vill att Oliver ska bli piggare först.
Så vi får se hur vi gör nu.



 Joel på släpet i Tyskland!
 Hej vare går !:P
 Denna butik hade sååå mycket roligt!
 I Burg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0