Tillbaka till vardagen.

Vi hade en jätte mysig liten resa i Stockholm.
Åt god mat, bodde på hotell och shoppade.
Vi sålde bilen direkt när vi kom fram , kändes lite konstigt för nu är jag och Oliver utan sålänge.
Köparen vart super nöjd.
Vi är JÄTTE noga med våra bilar.
Parkerar absolut inte nära någon annan ( vill slippa dörruppslag m.m )
Äter inte i bilen och slänger absolut inget i bilen heller.
Har skydd bak för Olivers fötter på sättet.
Packar inte alls mycket i den, max någon matkasse.
Så bilarna vi har är som nya :-)
Förstår att han blev nöjd ;-) hehe.

Vi var hem till Joels gamla arbetskollega Linnea också.
Hon har en son ( Elton ) på 2 mån och jag fick hålla i honom och gud så liten han var.
Huuua nu förstår jag att Oliver blivit stor :P
Så söt han var.

Och igår så var Joel på kurs i Liljeholmen och då åkte jag och Oliver till Barkaby ( utan gps :S ) men jag hittade.
Sedan efter det så stannade vi på Kista köpcentrum där Oliver var hos frisör och klippte sig för första gången :-)
Han var super duktig.

Kl 17.00 skulle vi tillbaka till Liljeholmen för att hämta Joel och då var det givetvis köer på närmare 2 tim :/
Vi kom fram runt 18.00 och åkte runt 16.00 för att hämta honom.
Oliver hade ätit middag som tur var.
Men inte jag och Joel så vi var super hungriga.
Innan vi kunde äta så skulle vi hitta till Häsellby för att köpa en kostym till Joel.
Vi fick mat runt 20.00 sedan lämnade vi Stockholm.

Vart en sen kväll men Oliver somnade som en stock när vi kom hem.

Nu är det vardag för mig igen.
2 dagars jobb men sedan ledig igen :-) lyx.

Efter denna vecka så är det bara 2 veckor kvar och det känns super skönt.
Vill vara hemma lite med Oliver medans jag är mammaledig.
1 Juni så går jag ju tillbaka och då är det pappans tur att vara hemma med skruttungen.


Nej nu ska jag göra mig klar för att åka.

Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0