Näst sista veckan!

Idag ska jag jobba ute på ica bommen i Njurunda och där blir jag 2 dagar sedan blir det
ica maxi i birsta 2 dagar.
Nästa vecka så jobbar jag min sista vecka på ( fond du chef ) och då ska jag vara i Hudiksvall i 4 dagar.

Fick ett samtal av bsp igår och dom undrade om jag kunde vara ansvarig för ( rexona for men ) eventet i April.
Dom var nöjda med mig och ville därför att jag skulle få det :-)
Det var många sökande via ams så jag är super glad.
Detta är i 3 veckor och då ska jag ha ansvaret om en annan kille också som ska jobba med mig,
vi ska köra tävlingar ute i butiken ( fotbollstävlingar ) så vi ska stå med fotbolls kläder och visselpipor.
Och sedan ge ut gratis rexona prover.
Jag kommer även få ansvaret om all utrustning och sedan bilen.

Ska bli super roligt.
Men sedan är det inte långt tills jag börjar permanent på jula.
Får vara hemma i 4 veckor till iaf utan jobb förhoppningsvis.

Passar på med dessa event då jag tycker att det är roligt och det kan jag inte sysla med sedan när jag börjar jobba.

Blir ledig 1 vecka innan nästa event börjar.
Det startar 7/4 - 24/4.
Sedan åker jag till Barcelona.




Idag ska Oliver få sin 1 års spruta och på samma gång så blir det läkarundersökning.
Det har blivit fördröjt då han tagit svininfluensa sprutorna.
Men denna gång är det pappa Joel som ska åka med honom då jag kommer att jobba.
Han har aldrig fått feber av någon spruta eller biverkningar av något slag.
Och han har inte blivit så ledsen heller, senaste sprutan så sa han inte ett ljud.
Så hoppas det kommer gå lika bra nu.
Blir spännande att se hur lång han är nu också :-)


Nej nu ska jag stryka mina arbetskläder och sedan göra mig iordning.

Fortsatt trevlig dag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0