När skall den komma?

Mailade företaget som jag köpt min brudklänning utav och frågade om dom skickat den.
Fick svar idag och dom håller fortfarande på att sy den :/
Har tagit 4 veckor redan och 4 veckor till lär det ta.

Gör inget att den kommer sent för vi gifter oss inte fören om 4 mån.
MEN vi måste beställa väst,patrong och tärnklänningar i samma nyans som klänningen hade vi tänkt.
Och då vill man gärna se den innan.
En bild kan ju ljuga!

Och det är samma leverans på väst m.m .
Vilket innebär att vi kanske ha detta samma mån som vi ska gifta oss om vi har tur.
Vi kanske måste chansa iaf.
Det behöver ju inte gå i exakt samma nyans heller.

Vi löser det :-)


Imorgon ska jag och Oliver åka till Östersund tidigt på dagen och hämta hem våran helt nya bil ifrån berners där i Östersund.
Ska bli roligt att se hur den ser ut , har nämligen inte sett den ännu ;-)

När vi ändå är där så ska vi passa på att hälsa på släkten och äta lite kinamat :-)
Mums.


Detta schampo och balsam är mina nya favoriter.
Kan rekomendera dessa :-)
Efter att testat några prov påsar så köpte jag hem dom igår.


Kommentarer
Postat av: A-K & Elin

Tips, de kanske kan skicka en liten tygbit i vanligt brev för att du ska kunna se exakt färg.

2010-03-23 @ 13:10:03
URL: http://familjenstengard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0