Hemligt möte.

Ja nu var denna dag avklarad med jobb.
Men har 2 dagar kvar innan helg.

Saknar Oliver något fruktansvärt på dagarna =/
Får ju träffa honom en sådan kort stund på dagen.

Imorgon ska jag till Hudiksvall på möte kl 11.00 innan jag börjar arbeta.
Och jag får inte skriva eller berätta om vad det är för möte ännu .
Men kanske imorgon eller längre fram så kan jag berätta , men jag är nervös.
Hoppas på det bästa, ska bli så roligt :-)
Måste ta på mig något fint imorgon.
Så man ser bra ut.


Nej bäst man sover för det blir en tidig morgon imorgon.

Önska mig lycka till ;-)

Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: karla

lycka till! HOPPAS!!!

2010-03-05 @ 07:52:03
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0