2 dagar kvar av mammaledigheten!

Ja nu är jag ledig idag och imorgon sedan återgår jag till jobbet igen på Onsdag.
Känns konstigt att gå tillbaka till det vanliga innan Oliver kom till världen.
Men kommer nog bli skönt på sitt sätt.
Och det kommer ju bli roligt att få några extra kronor i mån :-)
Jag är inställd på det jag fått under min mammaledighet och klarar mig kanon bra på det.
Men nu får man chansen att "lyxa" på lite extra !

Jag har fortfarande mammadagar kvar att ta ut men kan vara skönt att spara lite till semester m.m.

Nu är det Joels tur att vara hemma med lilleman ! :-)


Idag ska jag åka och kolla ut hårförlägningen som ska sättas innan bröllopet.
Längtar tills att jag får lite längre hår.
Vill ju ha utsläppt på bröllopsdagen som jag känner nu.
Långt, lockigt med pärlor !


Sedan ska jag ta vara på denna dag med Oliver.

Ha en underbar Måndag allesammans !

Kommentarer
Postat av: erika

Duktig du har varit med mammadagarna! Dom har rackt lange!!! ;)

2010-06-09 @ 01:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0