Då var det Lördag!

Och nu ligger Joel och Oliver och sover lite medans jag sitter här i min ensamhet och väntar på att dom ska vakna till liv.
När dom vaknat så ska vi åka in mot birsta för Joel ska vaxa våran bil och det vill inte jag och Oliver vara med på så vi tar en sväng inne i birsta city ist.
Ikväll så kommer svärmor och ska spela buzz med oss och se på robinson, har köpt lite mackor m.m som jag ska göra iordning till det :-)

Satt och kollade på resor till Spanien från Sundsvall nu i Jan-slutet på Mars, gud så sugen man blev på att bara ta en sista minuten och bara åka.
Men kanske bättre att vänta till Sep-Okt när vi hade tänkt att åka ist.
Resan till Grekland gjorde vi ju i slutet på Aug och då var det riktigt varmt där.
Värme vill man ju ha men kanske bättre att vänta 1 mån till innan man åker.
Och efter detta år så kommer Oliver kosta som ett barn, nu när vi åkt så har han bara kostat ynka 500:- och kommer göra det hela detta år också.
Då måste man ju passa på ;-)
Och kanske vi ska 2 veckor detta år ? Vore inte alls tokigt !

Imorgon börjar Student Skiweek i Vemdalen , men vi hoppar det, man vill ju ha en bra barnvakt och hundvakt sedan lite planering inför resan.
Men vi har ju nyligen varit på en underbart härlig resa till Åre och det räcker :-)

Min familj har det för övrigt bra i Thailand, bra väder, god mat och roliga nöjen.
Härligt att höra :-)
Och resan för min pappa hade gått över förväntan och det är också väldigt roligt att höra.


Nä nu måste jag väcka karln här hemma så han kan duscha så vi kan åka någongång :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0