1 dag kvar!

Ja för imorgon åker vi till Åre efter mitt läkarbesök.
Ska bli så otroligt mysigt.
Och enligt smhi så ska det vara ganska milt väder.
Me like, då blir det massa pulka och fika ute :-)
Vi har ju bara bott i centrala Åre ( holiday club ) och i tegefjäll innan.
Men denna gång ska vi testa Åre björnen, hoppas det är bra där.

Idag ska vi packa, shoppa lite saker till resan och sedan ikväll så får vi besök av min stora syster.
Då ska vi spela lite buzz sedan så ska hon få låna en resväska till thailand för dom åker till värmen medans vi åker till kylan :P
Hoppas dom får en underbar resa.

Min förkylning är fortfarande rätt jobbig.
Bläää för detta nu.
Halsen är värst nu.
Näsan är också jobbig.
Snacka om lång förkylning.

Nej nu ska jag klä på lilleman och åka iväg .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0