Nytt recept!

Var till optikern för ca 2 veckor sedan och gjorde en syn undersökning för att sedan kunna beställa glasögon som jag gjorde förra veckan fast inte hos optikern ( synsam - birsta ) utan hos lensway.
Fick hem glasögonen i tisdags men jag såg suddigt och mådde illa i dom :S

Gick tillbaka till optikern idag igen och fick synen kollad och jag skulle ha svagare styrka än vad han hade skrivit i det första receptet.
Så nu fick jag ett nytt recept.
Men nu måste jag skicka tillbaka mina nya glasögon för att få styrkan ändrad :/
Vad less man blir.

Men hoppas jag ser bra sedan iaf.


Idag har vi varit och storhandlat mat jag och Oliver.
Inte det lättaste att handla med honom nu när han vill springa eller gå själv:P
Jag vill ju såklart ha han i vagnen men där blir han så rastlös och vill bara ner.
Men efter ca 1 tim på ica maxi så åkte vi hem.

Oliver springer och går sedan ett tag tillbaka.
Han älskar att vara ute och gå.
På morgonen så går han och hämtar sina uteskor och ger till mig :-) Så gulligt.

Han kan säga lite små ord och springer runt och pratar hela dagarna.
12 tänder har lilleman nu .
Och är nog runt 82-83 cm och väger nog 11,5-12 kg nu.
Ska ta och väga och mäta någon dag , roligt att se kurvan :-)

Han vet när han ska få mat och när han ska sova och borsta tänderna :-)

Nu har vi börjat med pott träning också så hoppas på lite resultat om ett tag!
Han tycker om den iaf och det är posetivt.

Kolla vilken skillnad, har han varit såhär liten? :-)








Kommentarer
Postat av: DONKEN

ja det är ju lite skillnad allt ;) de växer o växer o växer... ;)

duktig han är! :D

åhåå, ja det får jag minsann kolla, ska köpa nåt billigt i sko-väg. hehe... :P pössen!

2010-02-18 @ 23:50:05
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0