2 dagar till julafton.

Det vart lite ändrade planer.
Joel jobbar till Tors, så jag och Oliver åker tillsammans med honom till Åre ist.
Mamma , pappa och en av systrarna är redan där och fixar lite mat osv.
Så imorgon ska vi äta mammas goda potatissallad med rostbiff och spela bingolotto alla tillsammans.
Och sedan på julafton så ska vi ner till Åre centrum och träffa tomten så Oliver får ett paket :-)
Sedan vidare till stugan och fira alla vi tillsammans.

Jag kollade min lön som jag ska få imorgon också.
Trodde den skulle vara skit rent ut sagt pga. vab och sjukdom .
Jobbade totalt 11 dagar i Nov månad.

Men jag fick en hyfsat fin jul lön ;-)
Kan säga att jag kan lägga undan minst 15 000:- till Joel ( vårat gemensama sparkonto )  och ändå ha pengar så jag klarar mig fint kvar.
Så det var en bra julklapp måste jag säga.

Fick även en julklapp utav företaget.
Ett presentkort på tidningskungen.se för 1 år.
Så Joel fick välja en valfri tidning =)
Plus att jag klickade hem ( hus&hem tidningen ) så jag kan få lite ideer.
Och med på köpet så fick jag ett överkast ( shabby chic ) värde 499:- inte helt fel.
Tack sale nordic.

Nu ligger Oliver och sover och jag funderar på om jag ska ta mig ett ryck och städa lite !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0