1 dag kvar till julafton.

Idag ska vi alla i familjen/släkten spela bingo och julklappsspelet och äta god mat tillsammans i
stugan i Åre! Super mysigt ska det bli...!


Och jag vart verkligen överlycklig över min kanon lön och satt över en summa till sparkontot.
När jag kollar så har jag fått ännu mer pengar utav jula också :D Kan man bli gladare?
Nu ska jag sätta över 5-10 tusen till.
Vilken julklapp.
Sedan ska jag passa på att shoppa lite på mellandagsrean också.


Och nu går vi snart mot ljusare tider .....
Det gör mig oerhört glad.
Avskyr hösten och vintern.
Sep-feb är jag inte så förtjust i.
Det förknippar mig bara med KYLA, massa snö och sjukdomar.
Jag vill ha vår och sommar :-D Jag vill ha ljus.....

Nej dax att fixa så vi kan rulla iväg mot Mörsil snart.


GOD JUL ALLA !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0