Nu är vi GIFTA <3

Åhh som jag har gått och längtat och nu är jag äntligen fru Pettersson.
Jag kan inte förstå det ännu, men man kanske smällter allt snart.
Gud vilken upplevelse!
Och vilken känsla.

Jag är så otroligt lycklig, jag älskar min familj över allt annat och hoppas att det fortsätter såhär!
Och tack till alla som kom och förgyllde våran dag , hoppas ni hade det trevligt :-)

Ett stort tack till tärnorna,bestman,svärmor,lillasyster och mina föräldrar som hjälpte till !

Allt vart som förväntat, dock så var det många släktingar som ringde och sa att dom SKULLE komma men dom kom aldrig, så visst blev man besviken. Men jag är super glad över dom som kom!
Sedan vart det strul med bröllopstårtan, fick lite smått panik där på morgonen pga. detta . Men men.
Vi fick ha 3 olika tårtor ist.
Allt annat vart som planerat !


Längtar tills vi får bilderna ifrån fotografen ! :-)
Men bjuder på några andra sålänge.












Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis! :) Vad fina ni och lille herrn var!

2010-08-02 @ 21:35:23
URL: http://lina007.blogspot.com
Postat av: Alicia

Grattis! :D Ni var jättefina!

2010-08-05 @ 12:37:27
URL: http://aliciahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0