Tillbaka efter 1,5 år.

Nu har vi kommit hem ifrån fika och stan.
Kände mig dock lite konstig när jag var där nere, fick huvudvärk och magont .
Så jag bestämde mig för att börja och åka hem över.
Och vad händer när jag ställer mig upp?
Jo fröken röd har bestämt sig för att komma tillbaka nu efter ca 1,5år.
Jag hade ju inte med mig några sådana grejer så det var ju bara att köra hem direkt.
Kändes jätte konstigt att få tillbaka den nu efter typ evigheter.

Ja så nu har jag lagt beslag på soffan för mitt huvud säger aj aj.
Men det går väl över snart hoppas jag.

Pappa Joel kommer väl hem snart så det är väl bäst att man börjar med middagen om en stund.

Har köpt en jätte söt dress till Oliver på lindex idag och 2 par halkisar.
Jag kunde inte motstå den, jätte udda men ändå så tuff :-)
Får ta en bild framöver när han har den på sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0