Sovit för länge?

Det har jag säkert.
Har ganska så ont i mitt huvud och känner mig slö.
Sov väl i 10 tim :P

Jag glömde ställa klockan, då Oliver oftast alltid sover så länge.
Och inatt sov han från 19.30 - 10.32 .
Jag brukar försöka kliva upp iaf 08.00 för att få lite gjort under förmiddagen innan han vaknar.
Men ibland får man lata sig lite extra ;-)
Nu sover han också men han lär väl vakna snart igen.
Han somnade strax efter 12.00 efter lite lek och mat.

Och jag har varit för lat för att ens göra något idag.
Har ju gått ut med Thea iaf :-)
Men ska snart ta mig i kragen och klä på mig , ge Oliver lite mat och ta en lång promenad.

Har suttit och pratat lite med Joel om Ullared också.
Det blir ju inget sista helgen i Okt , men vill så gärna åka.
Så Joel sa att vi kanske kan ta denna helg till att åka ?
För då skulle han passa på att hälsa på sin bror i Göteborg.
Så nu håller jag tummarna på att det blir av :-)

Nej nu har jag väl ändå latat mig för länge.
Dax för lite nytta :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0