Begravning!

Nu har vi fikat och donat så nu ska jag börja att stryka kläder och fixa mig innan begravningen.
Det fick bli 1 röd ros med lite grönt till iaf.
Tycker inte alls om begravningar uscha.
Så hoppas man slipper detta på ett bra tag framöver nu.

Farmor till Oliver tog ledigt en stund för att leka med honom under tiden som jag är där på begravningen med min familj.

Sedan efter begravningen så följer lillasyster med hem hit för att bo här i 10 dagar.
Roligt med lite besök.

Vad händer annars idag ?
Inte alls mycket, efter begravningen så ska jag leka och kramas med Oliver sedan blir det idol ikväll som vanligt :P
Tyckte om idol när det precis började för några år sedan men efter det så blev det tråkigt.
Men nu har jag börjat att fastna i det igen.
Tror det är för att jag gillar denna jury bättre.

Mycket dravel nu, bäst jag gör mig färdig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0