Onsdag!

Nu ligger Oliver i sitt babygym och sover efter lite gröt.
Idag ska vi  STOR städa innan vi får besök från Tors-Sön.
Ska bli jätte trevligt.
Nu närmar sig dopet med storm steg och igår var jag och handlade massor av fika och prylar till dopet.
På Lördag vid lunch ska vi hämta ut smörgåstårtorna.
Var meningen att vi skulle få besök av Karla och Peter idag men Joel hade glömt bort att han hade
after work på jobbet, dom skulle äta middag och sådära.
Men maten är iaf köpt så vi får äta den tillsammans med dom imorgon ist :-)
På förmiddagen imorgon så ska vi på mama boot camp på norra berget.
Och mot kvällen imorgon så kommer Johan hit.
Vi har fullt upp.
Men det är skönt det.
Ska även försöka hinna åka och hämta min klänning som jag ska ha på dopet hos faster idag.
Först ska jag bada mig själv, bada Thea , klippa Thea, städa och ta hand om Oliver.

Bäst jag sätter igång nu!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

hehe vad bra:)

ja det är sjukt mysig med babysim! rekomenderar det väldigt mycket:)

2009-05-20 @ 14:01:51
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: sofia

Ja kom runt 1-2 tiden kanske om ni kan då? :) Men det gör inget fall ni inte hinner titta förbi om ni har det stressigt. :) Men vore trevligt. kram Du kan väll messa eller ringa mig på fredag innan ni kommer isåfall så jag är beredd att ni kommer .:)

2009-05-20 @ 14:07:44
URL: http://sarasofiawistrom.blogg.se/
Postat av: Tessan å Eddie

Vad skoj att du ska sjunga den =)

Vi hade också den låten på Eddies dop, den är så himla fin.

2009-05-20 @ 22:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0