Män som hatar kvinnor.

Klev upp kl. 08.15 då ville lillen ha lite mat och en ny blöja sedan så gick vi ner igen för att vila lite för mamma Karoline var helt slut, men då kommer något företag som ska fixa med våra element så det vart inte mycket vila för mig inte :P Nu har dom precis gått så nu måste jag slänga in en tvätt och duscha för sedan så ska jag köra min syster till hennes häst.

Ikväll kl 17.45 så ska jag och Joel gå på bio tillsammans för första gången på länge.
Har inte velat lämna bort lillen för jag saknar ju honom SÅ mycket men vi behöver detta.
Så Olivers farmor skulle få ta honom men då var hon magsjuk så det får bli en annan gång framöver ist.
Idag får han vara med min faster som bor brevid bion , där får han det jätte bra så det ska nog gå bra detta :)

Jo jag tar gärna emot dopmats förslag om någon har något :)
Vi blir ca 40-50 pers.
Så något som inte är allt för dyrt .



Kommentarer
Postat av: Angelica Eriksson

Gör egen smörgåstårta, när ester döptes gjorde han 2 olika smörgåstårtor och sen kaffe och tårta efteråt...Annars funkar ju alltid lite plockmat såsom rostbiff,parma skinka och frukt med potatis sallad.

2009-03-04 @ 22:05:25
Postat av: ruby

grekisk buffé är alltig gott:) typ olika röror sallader kyklingspett osv.. :)

2009-03-05 @ 11:41:43
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0