Sista dagen.

Imorgon jobbar jag sista dagen innan jag blir mamma ledig igen med Oliver.
Man hinner inte träffa honom så mycket nu när man jobbar .
Han sover oftast när man kommer hem och sedan så sover han fram till 08.00-10.00 nått.
Och då hinner man bara pussa på han lite innan man åker.
Så nu ska det bli skönt att få lite mera tid för mys med honom igen :-)

Men hoppas även på lite mer extra jobb innan jag återgår till jobbet permanent.
Hur det än är så är det skönt att få jobba lite :-)

Och imorgon efter jag slutat så ska jag hem till mina föräldrar lite fort för att få några presenter som dom
hade med sig till oss ifrån Dalarna.
Och efter det så ska jag packa innan vi åker på Fredag morgon.
SNÄLLA ge oss fint väder i helgen så vi kan bada och mysa hela familjen.

Joel har åkt och kollat på bil åt hans syster igen och jag väntar på att han ska komma hem med en glass åt mig :-)


Går inte att beskriva med ord hur mycket jag ÄLSKAR DIG min älskade son !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0