Tidningen!

Ja igår så var jag ute för första gången på snart 1 vecka, var tvungen att handla lite mat och sedan så bjöd mamma och pappa på lite mat så slapp man laga något själv.
Sedan så åkte vi hem och kollade på lets dance och tog det lungt och då kom mamma, pappa och lilla syster på besök för pappa har inte sätt hur vi bor. Tyvärr så kan han inte ta sig ner för våran trapp så han fick bara se våran övervåning men jag hoppas att han någon dag kan få den chansen att få se nedervåningen också.

Gick själv och la mig 00.00 någon gång och somnade runt 01.00 sedan vaknade jag av att lillen skulle ha mat kl.05.15 sedan ville inte han somna riktigt så då klev hela familjen upp så nu är jag TRÖTT.
Men efter detta inlägg så ska jag sova :) Min älskade Joel ska ta hand om lillen medans jag går ner för han var inte så trött ännu !

Vi kom nyligen hem ifrån min syster som bjöd oss på kalkon,hasselbackspotatis och sallad och till efterrätt varma chocklad päron med vaniljglass och gud så gott det var :)
Tack så mycket ännu en gång!

Idag var vi med i Sundsvalls tidning också , man fick visst vara med i både Sundsvalls tidining och dagbladet !
Det var även 3 par till ifrån våran föräldragrupp som var med denna gång ,riktigt roligt att se att alla snart fått sina små mirakel!!

Nej nu ska jag passa på att gå ner till sängen och sova lite medans jag kan!

Godnatt !:)



Joel Pettersson och Karoline Eriksson, Sundsvall, med sonen

Oliver, född 18 december, längd: 51 cm, vikt: 3644 gram.






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0