Mat monster!

Min lilla pojke är ett riktigt mat monster :) Han älskar verkligen mat och om han inte får mat inom 1 sec så skriker han så hela huset skakar.
När han är hungrig så ser han ut som en dinosaurie och när han är mätt så låter han som en dinosaurie och det är så gulligt! :)

Nu ligger lillen här i soffan med mig och sover lite och det verkar som att han drömmer mardrömmar för han grinar till och från fast han sover.

Inatt så åt han kl.01.30 och somnade direkt sedan vaknade han 04.20 och då somnade han 06.00 igen efter lite mat och ny blöja sedan kunde vi sova lite igen och nästa matperiod blev kl 09.30 och nu somnade han 12.30.
Hoppas han sover en stund nu så jag hinner diska och duscha.
Känner mig så sluskig när jag är förkyld så det ska bli skönt att duscha av sig lite.

Gud vad jag längtar tills jag får bada igen , saknar det så otroligt mycket.
Måste ringa och boka tid för återkontroll efter förlossningen också!

Imorgon är min stora kille 1 månad gammal och jag förstår inte vart tiden försvinner.
Då ska han börja med AD droppar också.
Han har fortfarande strl 50 och det är lite för stort fortfarande. Jag som köpte strl 56-62 för att jag trodde att han skulle kunna ha det direkt typ=P Tur var ju att vi fick lite i strl 50 av alla nära och kära !
Men han kommer nog dra iväg i växten snabbare än vad man tror.
Han tycker det bara är skönt med lite stora kläder också så!

Nu vaknade lillen så jag måste avsluta detta inlägg här.

Kram från oss!


Jag sov ju en liten stund iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0