Helt slut!

Herregud vad jag är slut :/
Lillen somnade 01.30 och sov till 07.30 så han var jätte duktig men det är så typiskt att jag ska vara sjuk för jag sov från 02.00-05.00 och vaknade med hostattacker och sedan fortsatt det och jag kunde inte somna om!
Jag gick upp och tog en alvedon och passade på att pumpa ut mjök åt lillen då jag kände mig aldeles för borta för att amma.
Han fick 130ml men var inte nöjd så då vart det lite tillägg igen då jag hade slut på mjölk.
Sedan sov han från 09.00-12.00 och då fick han amma.
Han vart dock inte nöjd då min mjölk tog slut , har haft väldigt dåligt med mjölk under denna förkylning.
Han fick 40ml med tillägg och sedan var han nöjd men han ville inte sova .
Så typiskt då jag var tok trött så tårarna rann.
Nu har han ÄNTLIGEN somnat efter lite mat. Men det är väl bara en tidsfråga innan han vaknar.

Har iaf fått i mig lite mat nu när han somnat , har verkligen ingen matlust men man måste ju så jag får mjölk.

2 kg har jag lyckats gått ner nu under denna sjukperiod och jag som absolut inte vill gå ner mera.
Jag får börja äta en massa när jag är frisk.

Gruvar mig inför kvällen då jag mår som sämst mot kväll och morgon och hostan och snuvan är som värst då.

Snart slutar Joel iaf då kanske jag får vila lite om jag kan.

Nu blir det till att duka undan och kika lite på tv.
Ha en underbar kväll!!


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Ujuj, stackare. Låter inte alls roligt det där!!Hoppas verkligen du kryar på dig snart!!

2009-01-14 @ 08:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0