Fredag och fortfarande sjuk!

Jag som tyckte att jag började komma mot bättringsvägen igår, men icke inatt så fick jag hostattacker, snuvan var värre och kallsvettades gjorde jag.
När ska man slippa detta? Vill ju vara frisk och kunna ta hand om Oliver ännu mer.
Och lilla Thea som inte får gå några längre promenader med mig nu heller som tur är ju att pappa Joel finns och han tar henne alltid på längre promenader.
Hoppas att denna helg gör mig frisk nu när Joel är ledig också :)

Nä nu är mammas kille inte glad trots mat och ny blöja så nu måste jag ta hand om min lilla sötnos!

Kram


Kommentarer
Postat av: Emilie

Tråkigt att inte förkylningen verkar släppa!

Och synd att ni inte kunde komma idag, men vi försöker väl hitta ett nytt tillfälle snart! :-)

Sara kunde inte heller komma för hon hade inte sovit nåt inatt så Anna-Karin, jag och min syster tog en lunchfika på Barista istället, trevligt det med!

Krya på dig nu! kram/Emilie

2009-01-16 @ 15:34:35
URL: http://floffenskrypin.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Jättetråkigt att du inte kunde fika med oss idag! Hade vart så roligt att träffa dig och Oliver. Det blev bara Emilie och jag, så hennes syster som är hemma över helgen för att bli moster, följde oxå med.

Nu hoppas vi verkligen du ska bli frisk över helgen!

2009-01-16 @ 16:25:33
Postat av: karla

hej!! hoppas allt går bra =) får ta o ses nåt ju! kramar

2009-01-16 @ 23:10:39
Postat av: Anonym

heeej..såg er idag i sundsvall fin ni är! jag klippte ut =) kram

2009-01-17 @ 17:09:20
Postat av: Emilie

Vad fina ni var i ST idag! (nog för att vi redan sett fotot på bloggen här men iaf :-))

Tänkte du på att både Ann, Nathalie och Lena som gick föräldrautbildningen också var med! Lustigt att ingen av er behövde gå på övertid... jag e allt lite avis!

Hoppas du känner dig bättre idag!

kram/Emilie

2009-01-17 @ 20:10:11
URL: http://floffenskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0