Dagen.

Lillen hade ätit klart kl.02.00 sedan så somnade vi runt 03.15 , han sov sedan till 07.40 då han ville ha lite mat och sedan så somnade vi om runt 10.00 och sov till 12.30 och det var skönt men jag känner mig fortfarande trött så jag tänkte snart vila lite :)
Idag så var jag och Oliver och storhandlade en massa mat så vi klarar oss i ett par dagar så vi bara kan vara hemma och kramas lite.
Sedan kom Ulrika och hennes mamma Ulla förbi med en present till Oliver och han fick 3 bodys och dom var så fina :) Tack så hemskt mycket. Blir roligt när du kommer tillbaka till Sundsvall igen så vi kan hitta på något !
Joel lagade precis mat och det vart spagetti och köttfärssås med sallad och det var så gott .

Nu somnade precis Oliver i sin vagn så nu ska jag passa på att vila lite innan han vaknar igen.

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Ruby

okej va bra då kanske ja hinner använda alla mina då:P

2009-01-05 @ 18:24:15
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Emilie

Tack för tipset :-)!

Jag tänkte inte på det när vi var i Birsta, men såg att det fanns en i katalgoen när jag tittade i går kväll. Bra att få ett omdöme :-)!!

Kanske blir en sväng till Birsta idag också då.....

2009-01-06 @ 10:08:32
URL: http://floffenskrypin.blogg.se/
Postat av: Anna Lindström

Otroligt vacker han är Oliver!!!

Likadan Pyjamas som min W har!:) den är såå mysig hihi!

2009-01-06 @ 13:23:02
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0