Ännu en ny dag då!

Lillen somnade runt 00.30 och sov fram till 05.44 sedan var han hungrig och då vart det mat och ny blöja. Han somnade sedan runt 07.00 och vaknade igen 09.00 av att han satt fast i täcket med lilltån , huua vad han skrek stackarn. :/ Sedan vart han hungrig på samma veva och då fick han äta igen och då ville han inte riktigt somna mera för att han hade ont i sin lilla mage stackaren! Vi gick upp och gungade lite och då somnade han till men vaknade direkt så runt 13.00 så vart det ny blöja och mat. Och nu ligger han i sin gunga och sover så sött :) Lill gubben mammas !

Snart kommer mina föräldrar och ska köra oss till ica för att handla lite mat och sedan ska vi svänga förbi erikshjälpen en snabbis !
Våran bil är insnöad så den får stå där sålänge =P Därför jag får åka med mamma och pappa nu!
Sedan ska jag hem och laga lite mat och kramas med lillen.
Och mina föräldrar ska hit och kika på film och bjuda oss på fika ikväll ! Mysigt.
Pappa Joel jobbar dock till 21.00 men han får hoppa in i filmen när han kommer hem.

Imorgon så ska vi fastställa faderskapet kl 09.00 och lillen som har sin vakna period då undra hur detta ska gå .
Det återstår att se.

Och den 5 Feb så ska jag till tandläkaren och det blir första gången jag lämnar bort Oliver , uscha gruvar mig redan trots att det bara handlar om 1 timme max. Men min mamma blir glad iaf och jag vet att han har det bra där.
Bara jag lämnar bort honom til någon annan när jag är med så känns det tungt.
Men det visar ju hur stor kärleken till mitt barn är.
Dagis blr nog jobbigast ! Huua:/
Men men nu ska jag inte tänka på det för han är ju bara 5 veckor och 5 dagar.


Nu ska jag klä på lillskrutten för att åka iväg och handla lite.
Ha en bra dag !
Kram från oss.


Mamma jag kan själv !
Mina sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0