Om oss!

Vi två!
Tog denna av Frida&Arvid.



Vad heter ni?

Karoline&Joel

Hur träffades ni?

Genom ett ex till mig!


Hur länge har ni varit tillsammans?

Snart 3,5 år!

Bor ni ihop?

Ja


Har ni barn?

Ja våran lilla Oliver!


Har båda körkort?

Ja.


Kommer du ihåg er första kyss?

Ja det är klart :)

Vem sa "jag älskar dig" först?
Joel.

Vem är äldst?
Joel.

Vilka stjärntecken är ni?

Jag är kräftan och han skorpionen.

Vem är längst?

Han.

Vem sjunger bäst?
Båda är nog lika "duktiga"

Håller ni varandra i handen på stan?

Nej inte lika ofta nu längre.

Vad har ni gemensamt?

Vi har allt gemensamt :)

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?

Vi hade bara pratat inte träffats.

Blev du kär vid första ögonkastet?

Ja det kan man nog säga att jag blev !

Har ni nån speciell låt!

Nej .

Har ni stora framtidsplaner?

Ja det har vi !

Har ni gråtit i varandras armar?

Ja det har vi gjort.

Har ni varit utomlands tillsammans?

Ja. Italien&Kroatien. Tyskland om man räknar det ;)

Vilket är ert bästa minne?

När Oliver kom såklart !

Vem lagar bäst mat?

Bara jag som lagar mat hemma , men Joel är duktig då han lagar.

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?

Myser framför tven tillsammans.

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Nej inte alltid.


Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades?

Ja. Han bodde i Stockholm och jag i Sundsvall.

Blir du lätt svartsjuk?

Nej det blir jag inte. Men visst kan jag bli svartsjuk.

Brukar ni bråka?

Välsigt sällan vi bråkar. Om det är något så pratar vi bara om det tillsammans och sedan är det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0