Tisdag!

Gud vad jag vart less igår, jag åkte till ica maxi för att storhandla och sedan när jag kom ut så är det någon som kört in i våran nya bil :( Och människan hade stuckit också utan något medelande. Vi som ska renovera och greja på i det nya boendet och sedan ska man behöva betala detta också. Plus att våran försäkring blir högre och våran lackgaranti försvinner. Vi köpte en helt ny bil på berners för att få alla dessa garantier , men jaja allt kan ju hända verkar det som.
Det gick ju bra att handla iaf.

Idag så ska jag till frisören och fixa mina ögonbryn som jag verkligen hatar sedan så händer det nog inte så mycket mer tror jag. Joel åker bort imorgon på chefs möte i 3 dagar och det blir inte roligt :/ Så trist att vara ensam. Ska försöka hitta på något med min lillasyster medans hon har höstlov. Kanske holidayclub i Åre eller Paradisbadet vi får se.

Nu blir det städning, dusch och promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0