Frisören!

Idag har jag tid hos frisören kl.14.00 och lillen ska vara hemma med sin pappa under den timmen och jag kommer sakna honom så mycket trots att det bara handlar om en kort stund. Har pumpat en flaska så han klarar sig under tiden.
Inatt så sov Oliver från kl. 21.30 - 01.15 då han ville ha mat och efter detta så somnade han runt 02.30 och sov till 08.30. Och nu sover han igen :) Han är så duktig denna lilla kille.

Om några minuter så kommer min stora syster som inte har sätt Oliver ännu och det ska bli så roligt :) Sedan ska hon göra mig sälskap hos frisören.

Uppdaterar sedan om min nya frissa =)

Kram



Vårat hjärta igår kväll. Han älskar verkligen sin vagn!

Kommentarer
Postat av: Frida

en till sak våra små liv har gemensamt... Meja bor i sin vagn. Vi hade absolut inte behövt någon säng till henne :o)

2008-12-29 @ 13:26:04
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo vberkligen:P



oliver e verkligen söt:D (har du säkert hört redan 1000 ggr:)

2008-12-29 @ 13:40:57
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0