V.39 ( 38+2 ) .

Igår vid lunch tid så började jag få värkar till och från.
På kvällen så vart dom jobbiga, kom oftare och svetten rann, illamåendet kom sakta men säkert också.
Trodde jag aldrig skulle få somna.
Men inatt vid 03.00 så började dom komma mer sällan , så då fick jag chans att sova/vila lite iaf :)
Oliver kom in till oss 6 imorrse , men han somnade om tack och lov till 09.30.
Dock så började jag må dåligt igen och huvudvärk+värk kom smygandes, så fick kliva upp iaf.
Så kl 07.30 så hoppade jag ur sängen.
Inatt har jag väl fått en sömn på totalt 3-4 tim max.
Så är helt död, och värkar kommer fortfarande smygandes och min mage är inte så bra.
Hoppas detta är ett tecken på att bebisen snart vill kika ut!

Olivers dagis fröken ringde och sa att dom flesta utav barnen var sjuka idag, så hon tyckte vi skulle hålla oss därifrån nu när det är så nära.
Så faster Erika kommer efter hennes jobb ist som en räddare i nöden :)
Känner just nu att jag måste vila,vila,vila så gott jag kan.
Och det är inte lätt med en snart 3 åring här hemma , som har all energi i världen.

Skulle luncha hos min faster idag , men det fick jag ställa in pga. Oliver och mig själv nu då.
Vill inte gå utanför dörren just nu!

Nej nu ska jag försöka klä på Oliver och vila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0