Ultraljud!

Längesedan senast!

Sedan senast så har vi ju firat påsk, sista april m.m
Haft det super mysigt, ätit massa god mat, träffat nära och kära och haft det allmänt trevligt.

Sedan har jag varit på en till arbetsintervju på hemtex, dock så tror jag att det är svårt för mig att få ett jobb nu när jag är gravid! Tyvärr.
Fast min bm har sagt att jag ska satsa på mig själv nu och barnet om jag vill må bättre , och hon tyckte jag skulle söka på nytt när jag är klar ifrån min mammaledighet igen.
Kanske inte så bra att sjukskriva sig direkt på ett nytt arbete heller.

Men kommer fortsätta att söka såklart, sedan får man se helt enkelt.
Har halva tiden kvar på min graviditet nu.

På fredag så ska vi på vårat första ultraljud <3 som jag längtat.
Fast denna gång ska vi inte fråga efter könet på bebisen, det får bli en överaskning.

Nu ska jag rensa lite i förådet och leka lite med Oliver !:-)


Kommentarer
Postat av: Erika

Mysigt med ultraljud!

2011-05-02 @ 15:09:38
URL: http://mylittlewords.se
Postat av: ruby, Milo och Lova

myyys! dock jobbigt att ffå veta ´vad ni väntar ju :) men spännande!

2011-05-06 @ 21:58:18
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0