Söndag!

Nu jobbar jag min sista vecka med blandade känslor.
Mår som sämst på kvällen, på så sätt kan det vara skönt att vara hemma då.
Men jag trivs med mitt arbete, därför är det trist att projektet tog slut för alla.
När man hittar något man trivs med så blir det väl något tok !

Jobbar iaf , mån: sundsvall, tis: sundsvall, ons: östersund, tors: örnsköldsvik.
Sedan så kör jag ner min firma bil till stockholm på fredag morgon.
Och därifrån så åker jag, Erika och Felicia vidare till Ullared. :-)

Måste skriva in mig på arbetsförmedligen också.
Sedan får man se vart det leder.
Jag har alltid hittat mina jobb själv och jag har inte varit arbetslös mer än 3 veckor , och under dessa veckor så har jag jobbat med event :-)
Fast jag känner på mig att jag inte kommer vara lika attraktiv på arbetsmarknaden nu när jag väntar smått.

Det får komma när det kommer :-)
Jag kommer vara aktivt sökande iaf.

Igår så åkte vi och delade ut affischer i Övik och Östersund.
Tog 8 tim , restid, uppsättning plus middags stopp.
Gick snabbare än jag trodde.
Och Oliver sa inte ett ljud, han älskar att åka bil.
Men han har rest mycket i sina dagar :-)

Hoppas alla får en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0