Hemma från mötet!

Och ja vad ska man säga?
Herregud kanske.

Jag fattar ingenting, och vi kommer gå vidare med detta till do sa min fackombudsman.
Net 1 existerar tydligen inte länge?
Fast dom har 1 säljare kvar som reser sverige runt?
Och min dåvarande chef, var tydligen ingen chef utan en coatch?
Som anställer personal och säger upp personal.
Allt är en ända soppa och dom vill inte stå svars för något..
ALLA hade blivit uppsagda tydligen.
Fast så är inte fallet.
Jag blev uppsagd pga, sjukdom,vab och barn.
Dom andra sa upp sig själva då dom fick ändrade avtal på både lön och arbetsuppgifter.

Jag är sååååå arg och besviken på detta företag!

Hoppas do kan ta tag i detta , så dom får smaka på sin egen medicin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0