Året 2010.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja! Blev gift.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Lägger aldrig några löften.

3. Blev någon/några av dina vänner, föräldrar i år?
Ja.

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja.

5. Vilka länder besökte du?
Kos, Cypern,Tyskland, Danmark.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Nej.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
31 Juli. Då jag och Joel gifte oss.

8. Vad var din största framgång 2010
Att jag tog steget att byta jobb.

9. Största misstaget?
Att jag lyssnade för mycket på andra när vi planerade bröllopet.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
2 gånger rejält sedan lite små förkylningar.
3 veckor magsjuka pga:parasit= 10 kg viktnedgång m.m.
Ca. 2 veckor med öroninflamation,blåskattar och magsjuka pga: all pencillin.

11. Bästa köpet?
Min iphone.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja. Att jag blev fru Pettersson:-)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010
Nothing else matters-Lucie Silvas och Eva Cassidy - Fields Of Gold.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har nog varit detsamma :-)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Rört på mig.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit skräp.

18. Hur tillbringade du julen?
I Åre med Joels syster/sambo, min familj med respekrive och Angelicas svärmor.

19. Blev du kär i år?
Har varit kär i 6 år :)


20. Hur många one night stands?
Inget såklart!

21. Favoritprogram på TV?
Annorlunda familjer.

23. Bästa boken du läste i år?
Har inte läst någon.

24. Största musikaliska upptäckten?
Har inte upptäckt någon ny.

25. Något du önskade dig och fick?
En ring på mitt finger och en härlig resa !

26. Något du önskade dig men inte fick?
Nej.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Bjöd hem familjen på fika.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En hög vinst vore inte fel ;)

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Tights, linne och tunika.

31. Vad fick dig att må bra?
Byta arbete.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen.

33. Vem saknade du?
Min farmor.

34. Ditt bästa minne?
31 Juli.

35. De bästa nya människorna du träffade?
Nya arbetskollegor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0