Midsommar!

Och vi lyckas på typiskt midsommar väder som vanligt!
Idag ska jag göra lite midsommar mat iaf, sedan är vi bjudna till Joels kompis Jocke i deras stuga.

Imorgon så kanske jag besöker mina föräldrar medans Joel är ute med fyrhjulingen.

Och på söndag så ska jag bjuda på middag och tårta på min födelsedag ! Då skulle jag även få fint väder, så man kanske kan stta ute? :-)

I veckan så ska jag på spa med Karla på Onsdag och även få masage, bokade om min förra tid.
Och på fredag så ska jag få en spa behandling på 50 min också:-) Då blir det en ansiktsbehandling.
Gud vad jag ska lyxa på det ;)
Men sånt här händer sällan för min del, så lika bra att jag gör det riktigt direkt hehe!
Och Oliver ska få vara hos mina föräldrar och leka av sig lite när jag är på spa.


Nej nu blir det frukost är tok hungrig.
Nu i v.26 så kan jag äta lite och blir hungrig ofta dock.

Trevlig midsommar på alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0