Dag 13 – Den här veckan

Dag 13 – Den här veckan

Måndag: Bodde i Örnvik på hotell, jobbade i Boden på en förening, en bra arbetsdag.

Tisdag: Bodde i Örnvik , tog bilen till dollarstore och Luleå centrum för att kika runt lite innan arbetet, sedan jobbade vi i Luleå i en mindre förening.

Onsdag: Bodde i Örnvik, checkade ut vid 12.00 , killarna bodde kvar till 16.00, tog bilen till gammelstad för att kolla runt lite, hittade massa fynd till Oliver :-) Sedan jobbade vi i Boden. Kl 21.00 åkte vi vidare till Umeå för att sova.

Torsdag: Bor i Umeå på comfort hotell, idag ska vi åka hem till Sundsvall för att jobba, sedan får jag äntligen träffa mina killar där hemma. Som jag längtat ! :-) Borta bra men hemma bäst.

Fredag: LEDIG. Ska träffa Sophie en stund, sedan så ska jag , mamma, oliver och felicia på Alnöbadet och bada kl 13.00 :-) Kvällen kommer nog spenderas med lite god mat och lugn och ro.

Lördag: Ska åka till Skellefteå och göra en utdelning till en förening, sedan åker jag hem direkt. I övrigt så har vi inget planerat, blir nog en lugn dag !

Söndag: Fixa lite hemma, storhandla kanske? Ja vi får se :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0