Dag 11 – Mina syskon

Dag 11 – Mina syskon


Jag har 3 st syskon.

Stora syster Angelica, 25 år, bor tillsammans med Coffa i Timrå, jobbar åt europcar i Birsta.
Vi har en väldigt bra relation till varandra.

Sedan lillasyster Emilia 21 år, bor i Söråker med Dennis, jobbar inte för tillfället.
Vi ses inte så ofta , men vi har ju fortfarande en relation.

Och till sist, lillasyster Felicia 18 år, bor på Alnö med mina föräldrar och går 2:a året på gymnasiet, inriktning lackering ( om jag inte har fel ) :P
Vi har en bra relation, ses dock inte så ofta.

Lite om mina systrar , som jag älskar :-)

För mig är syskon guld värt.
Och är glad att jag har dom vid min sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0