Rätt val?

Lägenheten är kanske såld.
Har lagt bud på ett hus på Alnö men vi får se om vi vinner detta dock.

Idag sa jag upp mig på jobbet , 3 år på jula.
Kändes oerhört konstigt måste jag säga.
Nu har mina tankar börjat snurra.
Var detta rätt val?
Jag trivdes med själva jobbet, men det gäller ju att man har bra kemi med dom andra också.

Jag fick jobbet hos net1 och ska på utbildning i Umeå på Mån i 3 dagar.
Sedan ska vi på mässa i Åre 30 Sep i 1 vecka.
Detta är ju ett heltidsjobb men man har rätt mkt krav på sig.
Så nu håller jag tummarna på att jag gjort rätt val och att allt kommer gå bra.
För man hänger ju alltid löst de första 6 månaderna.
Vill gärna ha fast ,som jag haft innan så man har en säkerhet.
Nu har jag ingen säkerhet alls.
Jobbar mina 4 veckor på jula nu och sedan får vi se hur det går med det andra jobbet.

Jag är nervös !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0