Rätt less!

Idag skulle jag åka till Åre med det nya jobbet ( net 1 ).
Vi hade hyrt stugor , skulle jobba på höstmarknaden och ha det trevligt alla arbetare tillsammans.
16 st skulle vi bli.
Och vad händer?
Jo jag blir sjuk såklart IGEN!!
Vad är det med mig igentligen?
Sedan Oliver vart 1 år så har jag varit sjuk ofta.
Nu vart jag smittad utav Oliver som i sin tur blivit smittad på dagis.
Och sjukdomarna är alltid så tajmade!! Not....

Jag vaknade upp imorrse och frös,frös,frös, kallsvettades, yrsel, snuva och halsont.
Så jag kände att jag inte alls kommer vara till någon nytta i Åre eller till något sällskap tyvärr.
Känns jätte surt för nu skulle alla träffas och lära känna varandra också.
Luleå, Umeå, Stockholm och Sundsvall.
Jaja inget att göra åt saken.
Hoppas på någon annan chans framöver kanske.




Men får man vila?
Svar: NEJ....
Oliver är sjuk , men har energi till TUSEN.
Han river HELA huset och jag orkar verkligen inte springa efter.
Igår storstädade jag och idag ser det ut som ett bombnedslag.
Vill bara sätta mig ner och gråta för tillfället.
Hur orkar han?
Joel ska ha visning på vårat radhus ikväll, därav storstädade jag igår.
Men resultatet nu är kaos.....
Gud jag orkar inte.
Hoppas han somnar så man hinner vila lite i lugn och ro.

Nu har jag tjatat tillräckligt.
Men det måste man få göra ibland också.
Livet med barn är inte alltid en dans på rosor...
Och idag är det absolut ingen dans på rosor känner jag.
Men det här kommer gå över när han somnat.
Då har jag glömt bort allt det negativa!!
Rätt konstigt ändå!


Dravel, dravel!!
Bäst jag tar en alvedon och nattar barnet!

Kommentarer
Postat av: Therése P

Du är duktig vännen som kämpar på :D Hoppas att ni blir friska snart och att ni slipper vara sjuka på ett bra tag. Krya på dig. Kramar

2010-10-01 @ 18:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0