Längesedan!

Oj vad långt det blir mellan gångerna känner jag.

Vad har hänt sedan senast?

*Varit i Umeå på utbildning och "praktik" i 3 dagar.
Träffade mycket trevliga personer.
Men är detta rätt för mig?
Jag är ingen säljare innerst inne.
Jag ska ge det en chans iaf.
På torsdag åker vi till Åre höstmarknad i 4 dagar.

*Vi vann budet på huset, då det andra paret hoppade ur.
Vi känner dock att vi väntar ett tag nu.
Jag vill få iordning på jobb till att börja med.
Sedan får vi se när drömhuset dyker upp:-)
Och drömjobbet för hoppningsvis ;)

* Jobbar mina 2 sista veckor på jula nu = 9 arbetsdagar.
Känns konstigt då jag varit fast där i 3 år.
Men man måste våga här i livet.
Och jag vågade och nu hoppas jag på det bästa.


* Oliver har haft inskolning i 5 dagar.
Han trivs jätte bra och vi känner att detta "dagis" är toppen.
Nu ska han få en mjukstart i veckan och vara ensam på förmiddagen,
sedan hämtar mina föräldrar honom kl 12.00.
Sedan får vi se när vi lämnar honom hela dagen.


Annars så är allt bra med oss och allt rullar på i vanlig ordning.:-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0